Vecka 1

2019-12-30 11:33:00
Veckorapport
 
Week 1
 
 
 
En en vecka gammal bild från en skogspromenad. Sedan gick jag hem, lade mig på soffan och hostade och har varit sjuk sedan dess. Mår lite bättre nu, behöver inte längre snyta mig hela tiden eller sätta mig upprätt för en hostattack eller ta en ipren för att orka med huvudvärken. Känner mig bara torr inombords och lite seg. Så verkar bli okej frisk för det nya året. Den senaste veckan har jag alltså mest tillbringat i soffan och läst böcker eller sett på film (och jobbat litegrann). Det var i och för sig min plan för första början, men kanske utan att behöva vara sjuk. Den här veckan ska det nya året firas in och jag ska gå på bröllop. Efter det startar jobbveckorna igång som vanligt igen. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
A one week old pic from a walk in the forest. After I went home, laid on the sofa and started couhing and have been sick since. Feel better now, and no longer need to blow my nose or sit up straight for coughs or take ibuprofen to cope with a headache. Just feel dry as a desert inside my body and a little bit tired. So seems like I will be well enough to celebrate new year's. I've spent the last week on the sofa reading books or watching films (and done some work). Well, that was my plan from the beginning, but maybe without the sickness. And for this week, I will celebrate the new year and attending a wedding. After that, the working weeks will start again as usual. Wish you all a nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0