Vecka 3

2019-01-14 18:30:00
Veckorapport
 
Week 3
 
 
 
Vaknade upp med redig träningsvärk idag. Har varit en kamp att ta mig upp för trappor. Jag och Katta var och provdansade igår. I tre timmar. Det bara blev så. Har nu anmält mig till en danskurs och ser så mycket fram emot detta. Ser mycket fram emot att kroppen får röra på sig. Att få sova ordentligt. Har inte sovit så tungt och djupt på länge som jag gjorde i natt.
 
---
 
Woke up with ache from exercising today. Have been a struggle to make it up the stairs. Me and Katta went to test dancing yesterday. For three hours. It just happened. Now, I've signed up for a dance class and am looking forward to it a lot. Looking forward to get my body into motion. To sleep properly. Have not slept as heavy and deep in a long time as I did tonight.
 
 
Idag har jag haft fyra pass tyska på högstadiet. Kan typ ingen tysk grammatik, så det var spännande, men gick okej. Har tack vare gårdagens dansande energi i kroppen till att fixa saker jag behöver få gjort (som att söka jobb). Så då var det klart. Bra start på veckan, trots att jag knappt kan gå. Hoppas ni får en bra vecka!
 
---
 
Today, I've hold four German classes at junior high. My German is quite non-existing, so it was exciting, but ended up okay. Thanks to my dancing yesterday, I've energy in my body to fix things I need to do (like applying for jobs). So it's done. Good start at this week, even though I almost can't walk. Hope you'll have a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0