En minilista om kultur

2019-05-31 10:58:00
Böcker Filmer Frågelistor TV/Podcast
 
A small list about culture
 
 
 
Senaste filmen jag blev pepp på: 
Just nu några stycken ur blandad kompott. Bland annat dessa: The Hustle, Once upon a time in Hollywood, The dead don't die och Hamada.
 
 
Senaste boken jag läste:
Avslutade både Frukost på Tiffany's och Kafkas Förvandlingen idag. Läser just nu Ormen i Essex.
 
 
Senaste serien jag sträcksåg:
Kollar ikapp Agent Carter just nu. Handlar om en SSR-agent som var nära vän och kompanjon med Captain America innan han dog. Första säsongen var okej, vette tusan om jag kommer orka ta mig igenom andra för den är inte lika bra.
 
 
Senaste låten jag lyssnade på repeat: 
Con calma med Daddy Yankee & Snow. Guilty pleasure, yes.
 
 
Senaste föreställningen jag var på:
Har varit dålig på att gå på teater denna vår. Så tror det senaste var Ringaren i Notre Dame på Göteborgsoperan i februari. Bättring snarast!
 
 
Senaste restaurangen jag besökte: 
Osäker, men tror det var när jag bjöd mamma på middagen på Familjen. Annars har det mest varit pizzor och sushi, och det tänker jag inte riktigt räknas.
 
 
Listan lånad från Elsa Billgren härifrån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0