Vecka 25

2019-06-17 13:22:00
Veckorapport
 
Week 25
 
 
 
Har träningsvärk i hela kroppen från att ha lyft och burit flyttlådor och resväskor hela helgen. Fick oumbärlig hjälp av min familj och Katta. Puh! Är hittills väldigt nöjd över den nya lägenheten. Ska bara bestämma var jag vill ha allt och få iordning på stället, sedan blir det nog hur bra som helst! Denna vecka ska jag resa i jobbet, så vet inte hur mycket tid eller energi jag kommer ha till övers för bloggen denna vecka. Har iofs inte varit så jättemycket aktivitet den senaste tiden, men jag har fått lägga mycket energi och tid det senaste på att komma in i det nya jobbet, planera inför flytten (& flytta såklart), och njuta av sommarvärmen när den visat sig. På fredag är det ju midsommar. Jag ska fira på något mycket lantligt ställle och vet inte så mycket mer än så, faktiskt. Hoppas ni får en fin vecka och ta hand om varandra! ❤ (Ovan en bild på en liten hare jag mötte häromdagen.)
 
---
 
All my muscles are sore from carrying moving boxes and suitcases last weekend. Got crucial help from family and Katta. Puh! So far, I'm very satisfied with the apartment. Just have to decide where I want things to be and get organised, and then I think it will be quite good! This week I will travel some for work, so I'm not sure how much time or energy there will be left for the blog this week. Well, it hasn't been that much of acitvity here otherwise, but I've spent some time and energy on figure out my new job, plan for the move (& move of course), and enjoy the summer heat.  On Friday it's Midsummer and I will celebrate it somewhere in the countryside. I don't know much more than that, actually. But hope you will have a lovely week and take care of each other. ❤ (Above: a pic of a hare I met the other day.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0