Fem i fem

2019-03-29 07:17:00
Dagens låt
 
 
 
Yes! Jag är äntligen i en period då jag vill lyssna på låtar om och om igen. Tackar vårsolen för det. Så, denna vecka har jag lyssnat på den här låten, bland annat. Jag gillar soundet och får svårt att inte sittdansa. Junior Brielles senaste album släpps även idag, men har inte hunnit lyssna igenom det än. Ser på morgonstudion till frukost innan jobbet. Vad jag har läst från recensioner är "musiken i en klass för sig" (gaffa), så jag har något förträffligt att se fram emot. Videon nedan hade 0 visningar (släpptes igår) när jag tittade på den tidigare imorse, nu har den några fler (antagligen tack vare mig). Nåväl, må ni alla få en HÄRLIG fredag!
 
---
 
Yes! Finally, I'm in a period of listening to music on repeat again. Thanks to the spring sun for thay. So, these week I've been listening to this song, among others. I like the sound and it's hard to not do sit dancing. Today, Junior Brielle's latest album is released, but I've not yet had time to listening to it. Watching the morning news now before work. But from the reviews I've read, the "music is in a league of its own" (gaffa), so I've something to look forward to. The video had 0 views (released yesterday) when I watched it this morning, now it has some more (maybe thanks to me). Oh well, hop you'll have a SPLENDID Friday!
 
 
Junior Brielle - Fem i fem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0