Vecka 10

2019-03-04 21:02:00
Veckorapport
 
Week 10
 
 
 
Har ganska nyligen kommit hem från dansen. Var nära att jag stannade kvar i soffan och såg klart på Norwegian wood. Men. Så tog jag mig upp. Iväg. Dansade i en timma. Och nu mår jag såklart bättre. Piggare och på glatt humör. TACK för att jag började ta danslektioner. Var ju hemma och sjuk förra veckan, och hade därför ganska många steg att snabblära mig idag, men det gick okej.
 
---
 
Have quite recently arrived at home from the dance. It was close that I stayed on the sofa and finished watching Norwegian wood. But. I got up. Away. Danced for an hour. And now I'm of course feeling better. Better and happy. THANKS to myself for starting to take dance classes. Last Monday, I was at home and sick, and therefore I had to learn a lot of steps quick today, but it went fine.
 
 
Gissa vad jag gjorde i helgen? Såg på filmer. Är ju i en sådan period nu vad det verkar. Och gick på Göteborgs stadsmuseum och har lärt mig en hel del historia (och bra korsordsord). Denna vecka har jag inget mer speciellt planerat än att hänga lite på landet och med ett gäng kompisar. Det blir fint. Nej, nu ska jag se klart Norwegian wood innan läggdags. Ha en fin vecka, nu!
 
---
 
Guess how I spent the week-end? Watching films. Am having that such of a life period right now, you know. And went to the city musuem of Gothenburg and learned history (and some crosswords keys). This week I've no special plans except for visiting the countryside and hang with some friends. It'll be nice. Well, now I'll finish watching Norwegian wood before bedtime. Let's have a great week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0