Vecka 13

2019-03-26 07:12:00
Veckorapport
 
Week 13
 
 
 
Jag jobbade på Lindholmen igår. Passade på att ta en promenad längs med vattnet på min rast. Solen kikade fram ibland och värmde upp mig. Gick på min danslektion på kvällen och vi satte ungefär hela koreografin. Wow. Nu ska vi bara finslipa till att vi har vår dansuppvisning i maj.
 
---
 
Yesterday, I worked in Lindholmen. On my break, I took a walk along the water. The sun showed itself sometimes and gave me warmth. In the evening, I went to my dance class and we finished the entore choreography. Wow. Now, it's just to practice and practice until our show in May.
 
 
I helgen har jag mest hängt ute på stan. Förutom på söndagen då jag stannade hemma och såg tre filmer. Har haft huvudvärk från och till och hoppas det beror på pollen eller något. Annars vet jag inte vad det kan vara. Är inte stressad för en gångs skull. Sover ordentligt och tycker jag äter ordentligt. Nåväl, nu till helgen tänker jag dricka vin och ta promenader i staden. Det ska vara så göttigt soligt denna vecka! Något att se fram emot. Nu ska jag se klart Borta med vinden innan jag åker till jobbet. Ha en fin vecka!
 
---
 
Last week-end, I mostly spent out on town. Except for Sunday when I stayed at home and watched three films. Have had a headache now and then and I hope it's due to pollen or something. Otherwise, I don't know why. Am not stressed for once. Sleep properly and think I eat properly. Oh well, this week-end I plan to drink wine and take walks. It's gonna be sunny all week! Something to look forward to. Now, I'll finish watching Gone with the wind before I head to work. Have a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0