Manboy

2019-05-04 09:23:17
Dagens låt
 
 
 
Jag såg inte Så mycket bättre-säsongen med Sabina Ddumba. Har bara sett videoklipp med musikframträdanden i efterhand. Har varit helt fast av Manboy sedan dess. Alla Sabina Ddumbas tolkningar är "wow hur kan hon vara så grym?". Men gillar denna extra mycket. Ikväll är det ju lördag och allt. Tänker att denna kan passa till att få smågunga i höfterna. Och se videon. Älskar Eric Saades reaktion. Typ samma som min.
 
---
 
I didn't watch the Så mycket bättre-episode with Sabina Ddumba. Have only seen the music videos afterwards. Am completely hooked by Manboy since then. All of her performances are "wow how could she be that awesome?". But like this one the best. Watch the video. Love the reaction of Eric Saade (the original singer of the song). Pretty much like mine.
 
 
Sabina Ddumba - Manboy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0