Två TV-serier jag följde i april

2019-05-03 11:50:00
TV/Podcast
 
Two TV-series I followed in April
 
 
 
Al Pitcher har fått en miniserie på SVT kallad Al Pitcher på paus. Jag gillar hans humor och hur han driver med den svenska kulturen och mentaliteten.
 
---
 
Al Pitcher has got a mini series at SVT called Al Pitcher på paus. I like his humour and how he makes fun of the Swedish culture and mindset.
 
 
Vi får följa honom under hans pappaledighet där han hänger mycket på café och har olika påhitt. Lagom lättsmält och småkul.
 
---
 
We are to follow him during his paternity leave where he spends a lot of time at a café and different doings. Easy watching and quite fun.
 
 
Har helt fastnat för Killing Eve. En lönnmördare och en MI6-agent jagar varandra i något som liknar en katt-och-råtta-lek. De får en speciell relation till varandra som kan börja likna ett förhållande med svartsjuka och går-inte-att-sluta-tänka-på-dig. 
 
---
 
Am totally hooked on Killing Eve. An assassin and an MI6-agent are chasing eachother, like a cat-and-mouse-game. They get a special relation to eachother which starts to look like a  relationship with jealousy and can't-stop-thinking-about-you.
 
 
Någon stackare dör i varje avsnitt. Mycket spännande. Och rolig! Bra skådespelare och okej manus. Månadens tips!
 
---
 
Some poor person is killed off in every episode. Very thrilling. And funny! Good actors and acceptable script. Tip of the month!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0