Vecka 20

2019-05-13 08:17:00
Veckorapport
 
Week 20
 
 
 
Mina rutiner jag haft denna vår är nu rubbade. Vi hade dansshow igår vilket innebar att jag inte längre har danslektioner på måndagarna. Det var så himla KUL att få dansa på scen. Synd bara att det var över så fort. Taggade hela dagen och så var det över på 1,5 minut. Igår träffade jag för sista gången gymnasietjejen som jag har hjälpt med matten. Så nu är även mina tisdagseftermiddagar fria och tomma. Tack till alla som sett till att dans och matte har gjort den här vårens eftermiddagar roligare!
 
---
 
My routins for this spring are now changed. Yesterday, we had our dance show which means that I no longer have dance class on Mondays. It was so FUN to dance on stage. Sad that it was over in a second. Was stoked the whole day and then it was over in 1,5 minutes. Yesteday, I met the high school girl I helped with the math for the last time. So now are also my Tuesday afternoons free and empty. Thanks to everyone that made sure my afternoon this spring were filled with dance and math!
 
 
I helgen var jag också på en ohmsitts med KfKb-styret. Temat var Under ytan. Om det var en del referenser till Uno Svenningson? Åh ja. Om jag fick feeling under vårt gückel och dansade till "Hos dig är jag underbar" som att det inte finns någon morgondag? Absolut. Hade väldigt roligt hela kvällen. Denna vecka har jag några beslut att ta. Fundera på vad jag vill. Utöver det ska jag jobba på och taggar inför Eurovision i helgen. Har inte någon självklar favorit detta året. Än. Kanske har funnit någon på lördag. Detta får räcka för idag, hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
Last weekend I joined a party with the KfKb board. The theme was Below the surface. If there were some references to Uno Svenningson? Oh yes. If I got feeling during our jesting and danced to "Hos dig är jag underbar" like there was no tomorrow? Absolutely. Had a very fun evening. This week I have some decisions to make. Figure out what I want. Except for that I will work and get psyched for Eurovision this weekend. I've no particular favorite this year. Yet. Maybe have find someone until Saturday. That's all for now, hope your weekend will be splendid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0