Sweettalk my Heart

2019-10-04 18:24:19
Dagens låt
 
Trevlig Fredag! Hoppas ni har en fin start på helgen. Själv är jag i Umeå just nu och väntar på att mitt nattåg ska avgå från stationen senare ikväll. Det har snöat lite till och från under dagen, men inget som har lagt sig så jag hoppas att tåget ska kunna åka iväg i tid. Hursomhelst. Har lyssnat en del på Tove Los senaste album och har fastnat mycket för den här låten. Älskar mest henne styrka i rösten som kommer fram vid några få ord i refrängen (vid Sweeter than love). Har gjort att jag har fått cravings på att få höra det om och om igen. Gillar också kompositionen med trummorna. Så varsågoda. Nu ska jag försöka ge mig ut och hitta någonstans att äta middag. Min mage behöver få i sig något annat än tryfflar som jag käkat upp under tiden jag skrev det här. Kram och hej!
 
---
 
Glad Friday! Hope you've had a nice start at the weekend. Me myself am in Umeå and am waiting for my night train to departure from the station later tonight. It has been snowing some during the day, but nothing has stayed on the ground so hopefully there will be no problems for the train to leave in time. However. Have listened a lot to Tove Lo's latest album and this song has stucked with me. Mostly, I love the strength in her voice in the refrain (by Sweeter than love). Have made me craving for the song and to hear it on repeat. Also like the drum composition. So here you go. Now, it's time for me to get out and find dinner. My stomach needs something else than the truffels I've finished while writing this. Hugs and bye!
 
 
Tove Lo - Sweettalk my Heart
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0