Födelsedagsönskelistan 2019

2019-09-17 07:44:00
Konsumtion Tankar Och Funderingar
 
My birthday wishlist for 2019
 
 
 
Jag fyller ju år denna vecka. Närmare bestämt imorgon! Hurra. Har främst avböjt mig från presenter eftersom jag nu har kommit till att bästa presenten är att få tid att umgås och ha kul med folk jag gillar. Men jag har ju en materiell önskelista på telefonen. Den innehåller detta:
 
---
 
It's my birthday this week. Tomorrow, actually. Hooray! Though, I have mainly reclined any gifts because I now find the best gift to be able to spend some time and have fun with peeps I like. But I do have a material wishlist on my phone. It contains this:
 
 
Fjällräv av  Lars Lerin. Tycker den är så himla himla fin. Oklart om jag skulle ha någon plats i mitt nya hem att ha den på. Väggarna börjar bli fulla av andra tavlor. Kanske att något får ryka för att denna ska få plats.
 
---
 
Fjällräv by Lars Lerin. Think it's so pretty. Unsure if I have any space left for it in my new home. The walls are getting more and more occupied by other posters. Maybe something will have to go to make room for this one.
 
 
Visitkortsfodral! Behöver något smidigt att ha mina visitkort i. Just nu ligger de i sin stora plastask. Inte så snyggt eller smidigt. Denna i trä kommer från Etsy och kan tänka mig den graverad med mitt namn i något mörkt träslag. Eller något fint med rävar på?
 
---
 
Business card holder! Need someting nice for my business cards. Right now they are in a plastic box. Not pretty, not smooth. This one in wood is from Etsy and I could imagine it in a dark wood and with my name on it. Or something else with foxes on?
 
 
Böcker av Liv Strömquists. Har "Kunskapens frukt" och hennes senaste bok "Den rödaste boken slår ut" har jag muntligt sagt att jag önskar mig.
 
---
 
Books by Liv Strömquists. I have "Kunskapens frukt" already, and I have verbally wished her latest book "Den rödaste boken slår ut".
 
 
Eller något av Nanna Johansson. Som den här ↑.
 
---
 
Or something by Nanna Johansson. Like this one ↑.
 
 
En rejäl och ordentlig termos! Som håller vätska varm länge, som kommer att hålla år efter år. Inför vandringen i somras upptäckte jag att jag inte hade någon bra. Fick ta med mig en termos i plast och med en företagslogga på. Den var inte bra. Vattnet blev kallt redan efter en timme. Och så kan jag inte ha det.
 
---
 
A proper and reliable thermos! Which will keep the fluid warm for a long time, and is long lasting. Before the hiking this summer I noticed that I didn't own a good one. Had to bring a plastic thermos with a company logo on. It wasn't good. The water got cold even after an hour. Can't have it that way.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0