Glad he's gone

2019-09-27 07:38:34
Dagens låt
 
Glad Fredag! Idag är det äntligen fredag. Har ju trott hela veckan att morgondagen eller dagen har varit fredag. Till slut är det rätt. Jag ska tillbringa den med att fira min fars födelsedag och klappa Elsa-Sara. Och antagligen lyssna på den här låten som jag har lyssnat på mycket sedan den släpptes under sommaren. Lite tokig och rolig, men samtidigt vettig. Så det blir dagens tips, tillsammans med hela Tove Los senaste album (som jag hörde första gången i sin helhet igår, har inte haft tid eller ork att lyssna igenom album på länge :( ). Ha en riktigt god helg!
 
---
 
Happy Friday! Finally, it's Friday. In my mind, it has been Friday or the day before Friday the whole week. At last, it's right. I will spend it by celebrating my dad's birthday and pat Elsa-Sara. And propably listen to this song which I have listened to a lot since it was released during the summer. A little crazy and funny, but also wise. So the tip of the day, together with the entire latest album by Tove Lo (which I heard the first time entirelly yesterday, haven't had time or energy to go through entire albums for a long time :( ). Have a lovely weekend!
 
 
Tove Lo - Glad he's gone
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0