Vecka 38

2019-09-16 08:04:00
Veckorapport
 
Week 38
 
 
 
Den här veckan har jag ingen resa inplanerad. Min plan är att stanna på västkusten. Främst för att jag ju fyller år på onsdag och vill bli firad. ((: Så det ser jag fram emot denna vecka. Annars ska jag passa på att fortsätta få ordning på den här lägenheten. Det känns lite som ett projekt som aldrig riktigt blir färdigt. Mina föräldrar och min syster var här igår och jag fick hjälp med att sätta upp en gardinskena i taket för att rama in sängen/sovrummet, och en tavla. Har dock skaffat fler tavlor som nu behöver sättas upp, men måste bestämma mig för var.
 
---
 
I have no trips planned this week. My plan is to stay on the west coast. Mainly because it's my birthday on Wednesday and I want to be celebrated. ((: So I look forward to that this week. Otherwise, I will continue getting this apartment ready. My parents and my sis were here yesterday and helped me to put up pictures and curtains in the roof to kind of frame the bed/bedroom.
 
 
I helgen har jag också varit på fest med bØf. Kom hem väldigt sent. Eller tidigt på morgonen. Längesedan jag gjorde det. Hade kul så det var värt det. Dansade länge och mycket. Blev svettig. Som det blir. Men lördagen försvann ju fort. Oj oj, nu behöver jag skynda mig till kontoret. Ha en fin vecka nu!
 
---
 
I was on a party with bØf last weekend. Came home very late. Or early in the morning. Long time ago I did so. Had a lot of fun so it was worth. Danced a lot. Got sweaty. As it goes. But Saturday disappeared quickly. Oops, now I have to get ready for work. Have a very nice week!
 
 

Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
ElinHaraldsson

2019-09-16 @ 15:38:47
URL: http://fshddaniel.blogg.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0