Vecka 15

2020-04-09 12:37:40
Veckorapport
 
Week 15
 
 
 
Skärtorsdag! Och från och med nu är jag ledig till tisdag. Det är gött väder så jag ska gå ut och käka min lunchlåda (vilket jag gjort alla andra dagar den här veckan se bildbevis nedan). Är peppad på läsa böcker (som vanligt) och njuta av solen. Bara ta det chill ute på landet. Det blir fint det. Igår spelade jag badminton med Lenis och har fått träningsvärk idag. Armarna skakade imorse när jag skrev på tangentbordet. Har tänkt att jag ska börja göra mer träning än bara cykla och springa. Min överkropp behöver det. Mina spända axlar behöver det.
 
---
 
Maudy Thursday! And from now on I'm off work until Tuesday. It's nice weather so I will eat my lunch box outdoors (which I've done all other days this week, see pic proof beneath). Am psyched to read books (as usual) and enjoy the sun. Just relax in the countryside. It will be so nice. Yesterday, I played badminton with Lenis and today my muscles are sore. My arms shaked this morning when I wrote on the keyboard. Have a thought that I should do other trainings than biking and running. My upper body needs it. My tense shoulders need it.
 
 
Angående världsläget är jag helt otroligt trött på att få höra något mer om eller av USAs president. Spolar förbi så fort han nämns på nyheterna. Är så glad att jag inte är amerikan och behöver förlita mig på hans restriktioner. Bryr mig NOLL ZERO NADA om honom just nu. Han gör mig bara irriterad. En irritation jag inte har känt på mycket länge. Nog om honom. Nu är det påsklov! Ta hand om varandra så gott det går ♥ Peppa alla som kämpar på!
 
---
 
Regarding the situation in the world, I am unbelievable tired of hearing anything more about or from the president of the US. Skip forward as soon as he is mentioned in the news. Am so happy that I don't have to rely on his restrictions. Care ZERO about him right now. He just makes me irritated. An irritation I have not felt for a long time. Enought about him. Now it's Easter break! Take care of each other as much as it's possible ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0