Vecka 5

2020-02-01 11:12:58
Veckorapport
 
Week 5 
 
 
Uj uj. Den här veckan gick fort. Redan lördag igen och redan februari. Ska tillbringa resten av helgen med släkt och vänner. På födelsedagskalas för min 89-åriga mormor, och en inflyttningsfest. Är just nu hemma hos mina föräldrar på landet och gosar med katter och kramar mamma. 
 
---
 
Oy oy. This week passed quickly. Already Saturday and already February. Will spend the rest of the weekend with family and friends. At a birthday party for my 89 y/o granny, and a house-warming party. Right now I'm in the countryside at my parents place and patting cats and hugging mum.
 
 
Annars har jag känt mig lite krasslig den här veckan. Lite ont i halsen och trött emellanåt. Verkar var något som går. Är inte pepp på att vara sjuk igen så hoppas på att min immunförsvar jobbar på bra i bakgrunden. Har bokat in jobbresor till Norge och Finland nu i februari så kommer ha fullt upp med att resa omkring, och då behöver jag vara frisk. Men nu ska jag klappa katterna lite till innan jag måste åka. Ha en fortsatt fin vecka, det som är kvar av den ...
 
---
 
Otherwise I've felt a bit under the weather this week. Some throat ache and tiredness from time to time. Am not eager on being sick again so hopefully my immune system can deal with it in the background. Have booked business trips to Norway and Finland in February and have to be all fine so I can travel. But now I will pat cats some more before I have to go. Wish you a lovely weekend!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0