Vecka 6

2020-02-05 19:27:36
Veckorapport
 
Week 6
 
 
 
Det var minusgrader i natt. Men steg till plusgrader under dagen, så de kallare graderna märktes inte av förutom där det är skugga. Det kanske är den vintern vi får den här gången ... Hursomhelst. Den här veckan startade med ont i magen. Har inte haft så ont på mycket mycket länge. I måndags fick jag be chefen att ta resten av vårt möte en annan gång så jag kunde få gå hem. Lade mig först i sängen, men flyttade sedan till badrumsgolvet (till golvvärme och nära till toa ifall att) och låg i fosterställning och andades. Fick hjärtklappning en kort stund. Framåt kvällen tog jag till slut en värktablett som hjälpte och jag kunde flytta mig till soffan. Misstänker intag av gluten under helgen. Har mått bättre igår och idag men har jobbat hemifrån ifall att. Tagit promenader i naturområdet mitt på dagen vilket har gjort mig gott. Fått tillbaka lite energi och orkat ta tag i saker.
 
---
 
It was below zero this night. But arose to above during the day, so it wasn't noticable except for where there's shadow. Maybe that's all winter we'll get this time ... However. This week started off with stomach pain. Have not had this kind of pain for a very very long time. On Monday, I had to ask my manager to take the rest of our meeting another day because I had to go home. First, I laid in bad, but had to move to the bathroom floor (to underfloor heating and closer to the toilet in case of) and laid in fetal position and breathed. Had rapid heart beats for a period. By the evening, I took a painkiller which helped and I could move to the sofa. I suspect eating gluten in the weekend. Have felt better today and yesterday, but have worked from home in case of. Have taken walks in the nature at noon which have done my good. Got back some energy and managed to do things.
 
 
Har precis varit och sett Last night in Sweden-utställningen på Världskulturmuseet med Hådd. Tycker det blev ett så fint projekt av den amerikanska presidentens konstiga sägning. Annars är enda planen jag har för denna vecka att åka lite söderut med en gullig person till helgen. Får se vad mer jag hittar på! Snart kommer tre veckor där jag reser igen så kanske bara tar det lugnt och laddar upp energi inför det. Hoppas ni får en finfin vecka!
 
---
 
Have just seen the Last night in Sweden-exhibition at the Museum of world culture with Hådd. Like the project that arose from the weird saying of the American president. Otherwise, my only plan for the rest of the week is to go little bit south with a cute person this weekend. We'll see what else I will do! Soon, I have three weeks of traveling coming up, so maybe I'll just relax to charge some energy. I wish you a very lovely week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0