Vecka 2

2020-01-11 10:11:07
Veckorapport
 
Week 2
 
 
 
Har satt alarmet på runt klockan 7 varje dag den här veckan. Kroppen har behandlat mig som att jag bad den stiga upp vid klockan 5. Legat kvar i sängen och sedan fått slänga i mig frukost och rusa till jobbet för att komma in i rimlig tid. Har promenerat en del av vägen till jobbet varje dag, vilket verkar ha gjort mig något piggare. Var piggare igår, fredag, än jag varit på hela veckan. Så kanske att lite mer vardagsmotion och att solen visar sig fler minuter för varje dag, kommer göra susen mot tröttheten. Har ju legat sjuk på soffan och inte rört mig avsevärt mycket det senaste. Nåväl. Annars har jag spelat mycket Cluedo denna vecka och blivit bjuden på risotto av Annie igår. Resten av helgen ska jag bara ta det lugnt. Gå på bio. Kanske få iväg mig själv på ett träningspass. Hoppas ni får en fin helg och att ni har haft en nice start på det nya året!
 
---
 
Have set the alarm around 7 am every day this week. My body has treated me as I asked for it to get up at 5 am. Have stayed in bed and then had to rush to not enter the office too late. Have walked a part of the way to my job every day, which seems to made me a bit more alert. Was more alert yesterday, Friday, than I've been the whole week. So maybe some everyday activities, and more sunshine for every day, might help my fatigue. Have laid on the sofa for the latest weeks due to sickness. Oh well. Otherwise, I've played Cluedo a lot this week, and Annie served me risotto yesterday. For the rest of the weekend I will just chill. See a film at the theatre. Maybe go to the gym. Hope you'll have great week and that you've had a nice start of the new year!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0