Vecka 4

2020-01-20 18:10:13
Veckorapport
 
Week 4
 
 
 
Bilden är ifrån igår när jag åkte över Göta Älvbron. Jag hade varit i Kungälv och byggt ihop olika byggnader i Lego hos Anton. Finfin söndagsaktivitet, ju! Ska dit i helgen igen och fortsätta byggandet. (: Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för denna vecka utöver massage imorgon. Har ingen resa eller möten inbokade så kanske blir en vecka med att jobba ikapp att-göra-listan (som ju aldrig tar slut). Fortsätta träna vill jag gärna göra. Sprang för första gången det här året i torsdags och gick på ett spinningpass igår. Fick så mycket energi av dessa aktiviteter att jag fick svårt att somna på kvällen ... Men känner mig piggare och gladare tack vare detta. Och det vill jag fortsätta göra. Det var allt för nu. Hoppas ni får en underbar vecka!
 
---
 
The photo is from yesterday when I went over the bridge. I had been in Kungälv building stuff in Lego at Anton's place. Such a nice Sunday activity! I will go over there this weekend as well and continue. (: Otherwise, I'm not sure what else to do except for getting massage tomorrow. I've no trip or meetings booked so maybe I will take this week to catch up with my to-do-list (which is never ending). I want to continue exercise. Las Thursday, I ran for the first time this year and went to a spinning class yesterday. Got so much energy from it that I had a hard time falling asleep ... But feel more alert and happier. And that I want to keep feeling. That was all for now. Have a lovely week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0