End of the night

2020-03-06 08:14:28
Dagens låt
 
Trevlig fredag hörrni! Det är helg igen! Ikväll ska jag hänga med Katta. Vi ska till att börja med käka middag och gå på bio (1917). Sedan får vi se vad vi hittar på. Kanske dans. Kanske inte. Apropå dans är det här min senaste låt som får mig att vilja dansa. Speciellt i refrängen. Står och stampar som att jag är med i en aerobicsvideo från 80-talet eller springer på stället som att jag var med på ett spinningpass. Så mycket kraft som vill ut bara! Fattar inte videon riktigt, men det får vara. Så varsågoda. Här har ni ett soundtrack att dansa er bästa fuldans till under helgen! Önskar er en riktigt fin helg. :)
 
---
 
Happy Friday! It's weekend again! Tonight, me and Katta will have dinner and go to the theater (watch 1917) as a starter. Then we'll see what will happen. Maybe dance. Maybe not. About dance, this is my latest song that makes me wanna dance. Specially in the refrain. Makes me stomp as I was in an areobic video from the 80s or run in place as if I was at a spinning class. So much power that wants to be released! Don't get the video, but what to do. So here you go. A soundtrack to dance your best ugly dance to during the weekend! Wish you a really nice weekend. :)
 
 
End of the night - Robert Parker
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0