Vecka 10

2020-03-04 07:45:00
Veckorapport
 
Week 10
 
 
 
Mars är här. Snön är borta igen. Vattnet forsar fram i forsen. Nåväl. Denna vecka är jag kvar hemma i Göteborgs-regionen och jobbar ikapp med lite allt möjligt. Mailinkorgen blir eftersatt när en är på resa. Har sett till att boka in häng med folk jag gillar. Tills jag upptäckte att ungefär bara onsdagkväll är ledig och jag kanske borde ha någon helt ledig kväll också. Så idag ska jag chilla. I måndags var jag på spelkväll hos Anton och spelade Wingspan, igår såg jag på Jojo Rabbit (väldigt bra, både rolig och berörande). Till helgen ska jag bland annat hänga ute på landet och klappa katterna. Nästa vecka sticker jag till Oslo med Ida och ska träffa en massa olika typer av forskare. Oj, nu måste jag skynda mig och göra mig iordning för dagen. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
March is here. The snow is gone. The water is flowing in the stream. Oh well. This week I'll stay in the Gothenburg-area and catch up some work. The inbox is oftenly neglected when I travel. Have planned hangouts with people I like. Until I discovered that almost only Wednesday afternoon is free and maybe I should also be free some eveining as well. So today I will chill. On Monday, I had gaming night at Anton's place and played Wingspan, yesterday I watched Jojo Rabbit (very good, both fun and moving). Thi weekend, I will be in the countryside and pat cats, among other things. Next week, Ida and I will head off to Oslo and meet different types of researchers. Oops, now I have to hurry and get ready for this day. Wish you a lovely week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0