Vecka 11

2020-03-13 16:22:37
Veckorapport
 
Week 11
 
 
 
Nämen glad fredag på er! Så var det dags för helg igen. Woop woop. Ska alldeles strax ta mig hem till Anton för spelkväll igen. Ska bli kul! Imorgon ska jag på utflyttningsfest och resten av helgen får jag se vad jag gör. Kanske spelar Civ VI eftersom jag preeeciiis har köpt det. Kanske promenerar mycket om vädret tillåter. Det blir min helg denna vecka. Tidigare i veckan var jag i Oslo tillsammans med Ida på kundmöten i tre dagar. Vi verkar ha klarat oss undan att bli smittade av coronaviruset. Känner inga symptom än i vart fall. Puh. Vi har fått restriktioner om att jobba hemifrån om vi kan från och med idag och två veckor framöver. Har ställt in eller flyttat de möten jag hade planerat hittills. Så det blir väl ett bra tillfälle att göra allt det där administrativa som också ska hinnas med ... Ställde också in att gå på Amasons spelning på Stora Teatern i torsdags. Ville inte vara en eventuell smittbärare ifall att något skulle bryta ut. En märklig tid att leva i då en plötsligt inte kan göra vad en brukar. Nej, nog pratat om detta. Ha en underbar helg nu! Tvätta händerna läääänge och ta hand om varandra. Kram på avstånd.
 
---
 
Well happy Friday! So it's weekend time again. Woop woop. Will soon head over to Anton's place for gaming evening. Will be fun! Tomorrow I have a moving party to attend and the rest of the weekend is unplanned. Maybe I'll play Civ VI since I juuuust bought it. Maybe take walks if the weather allows. That's my weekend this week. I was in Oslo earlier this week together with Ida for customer meetings for three days. Seems like we have dodged the coronavirus. Well, I have no symptomps so far. Puh. We have got some restricitions about working from home if we can for two weeks from today. Have canceled or moved the meetings I had planned so far. So it well be a good opportunity to deal with all the adminstrative work that I also have to do ... Also canceled my plan to watch Amason at Stora Teaterna on Thursday. Didn't want to be a potential disease carrier in case that something breaks out. A strange time to be alive when you can't do things you are used to do. Well, enough talk about all this. Have a lovely weekend! Wash your hands thourougly and take care of each other. Hugs from a distance.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0