Vecka 51

2022-12-20 09:25:59
Veckorapport
 
Week 51
 
 
 
Ett minipepparkakshus som Anton dekorerade i helgen med vänner. Fyra dagar kvar till julafton. Och jag känner mig lugn. Sedan i fredags har jag mest vilat - ställde in alla helgplaner för att jag hostade och var snuvig. Har kunnat ligga på soffan hela dagarna och idag vaknade jag upp och mår fint, liksom utvilad, avslappnad, och är lagom trött (antagligen pga grått väder, är helt disigt, ser knappt till grannhuset). Hostan verkar ha försvunnit. Har inga flyttlådor jag måste packa eller packa upp. Finns såklart några kvar men de står inte i vägen eller innehåller inte något "viktigt". Ah.
 
 
Många fina reaktioner på förra inlägget. ♥ Folk är så snälla och pepp. Fortsätt med det, hörrni!
 
 
Som tidigare nämnt, fyra dagar kvar till julafton. Och vi har väl precis bestämt hur vi ska fira. Blir mysigt. Hoppas ni får en fin vecka, vare sig ni firar jul eller inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0