Vecka 45

2022-11-08 11:52:43
Veckorapport
 
Week 45
 
 
 
Förra veckan fick vi ett oväntat och något tumultartat besked. Det har väl hunnit landa lite mer nu och framtidstankarna fått ändras en aning. Men förra veckan gick jag runt i något som liknade chocktillstånd. Träffade Annie och hennes son efter beskedet och minns det som att skallen var helt tom och hade svårt att ta in nya intryck. Nu känns det bra och det kommer bli fint. Återkommer när jag kan berätta mer om det (obs det är inget hälsofarligt eller så).
   Ovanpå detta håller vi på med flytten (snart en månad kvar!), och jag söker a-kassa i väntan på arbetsbesked. Så fullt upp, allt på en gång. Livet händer.
 
 
Käkade kladdkaka med glass på kladdkakans dag igår - mysigt. November fortsätter vara november och det finns inte så mycket mer att säga om det. Så vi avslutar väl här. Ha en toppenfin vecka! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0