Vecka 47

2022-11-21 11:11:00
Veckorapport
 
Week 47
 
 
 
Trodde verkligen inte snön skulle ligga kvar idag från gårdagens snöande, men jodå. Det fick mig till och med ut på en liten morgonpromenad - tänkte att det har säkert hunnit försvinna fram till lunch så ville ute och passa på och bli lite uppiggad. Men det ligger kvar än, så nu tänker jag att det kommer vara borta till mitten på veckan istället. Skolbarnen åker stjärtlappar nerför backen på skolgården. Jag fick rosiga kinder när jag kom tillbaka in.
   Tänkte att promenaden också skulle hjälpa mig att få ner den höga pulsen som min pulsklocka emellanåt varnar mig för att jag har idag. Att genom fysisk aktivitet höja pulsen så att hjärtat kommer ihåg att det behöver vila. Men har blivit varnad tre gånger medan jag skrivit det här inlägget. Vaknade upp med lågt body battery också. Så det är en sådan dag. Får bli mycket vilande. 
 
 
I helgen hade vi middag med vänner (Friendsgiving) och var på brunch hos min kusin med familj. Det var trevfligt alltsamman. Den här veckan är det (än så länge) inte så mycket planerat. Mer än att det är första advent i helgen och jag kommer vilja tända ett ljus och baka saffranskaka (bland flyttlådorna). Finns alltid massa pill att fixa med som att söka jobb och packa en till flyttlåda, så känner mig inte speciellt sysslolös. Kan ladda batterierna inför kommande flyttveckan. Det får vara alles. Ha en fin vecka! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0