Vecka 37

2022-09-14 09:58:30
Veckorapport
 
Week 37
 
 
 
Förra veckan var en rätt så turbulent vecka. Fick jobbiga och roliga besked om vartannat. Så kastades känslomässigt fram och tillbaka. Denna vecka har det än så länge varit lugnt med besked så jag har kunnat bearbeta och ta tag i praktiska saker. En av de roliga beskeden är att vi (om inget mer oförutsagt händer ...) kommer att flytta i december! Flytta in tillsammans till ett nytt ställe. Känns så himla på riktigt för vår samborelation.
 
Jag har lyckats dra på mig ännu en förkylning vad det verkar så jag har sjukskrivit mig för att bara kunna ta det lugnt och vila på soffan. Ser till att dricka mycket och låta immunförsvaret jobba. I helgen var vi på kräftskiva och jag var på en babyshower (snart kommer det en bäbis!!!). Annars har jag också varit på Göteborgsoperan med Hådd och sett Rigoletto. Samt firat Niklas i måndags som också fyller 30 år i år. 
 
I helgen fyller jag själv år. Har redan blivit firad under sommaren av släkt och vänner, så i helgen tänker jag mig bli firad av sambo och familj med stekta kantareller och kladdkaka. Det blir perfekt. Nåväl. Behöver vila igen. Ha en fin vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0