Vecka 16. En intervju

2024-04-19 08:00:00
Frågelistor Veckorapport
 
 
Week 16. An interview
 
 
HUR MÅR DU?
Jag mår bra. Sover bra. Är inte uppstressad över något. Bara pollen som stör innan allergitabletten hunnit verka. Och fått ont i magen på kvällen, men det brukar gå över.
 
 
HAFT EN BRA VECKA HITTILLS?
Absolut. Har varit okej väder. Vi har hängt på balkongen och varit på lekplatser där barnen fått krypa omkring själva för första gången. Haft besök av vänner och familj. Sått några fröer. Jag har hunnit söka jobb och lägga ännu en beställning på Sellpy.
 
 
VAD HAR DU BESTÄLLT PÅ SELLPY?
Skor, tossor, och gummistövlar till barnen - övar lite att gå inomhus men upptäckte att de skor vi har är för stora. Vårjackor, skaloverall, regnvantar, och regnställ - vill att barnen ska kunna vara (krypa omkring) utomhus i alla väder. Löparjackor till mig - fickornas dragkedjor har helt gett upp på den jag har. Rompers och pyjamaser till barnen. Några bäbisplagg min syster ville ha. 
 
 
VAD SÖKER DU FÖR TYP AV JOBB DÅ?
Något där jag får sitta med Excel, analysera data, optimera och effektivisera processer, strukturera och skapa ordning. Och/eller där jag får vara behjälplig, lära ut system och processer, och jobba i grupp men samtidigt självständigt. Tar tacksamt emot tips!
 
 
HAR NI ÄTIT NÅGOT EXTRA GOTT DENNA VECKA?
Allt som äts utomhus blir extra gott. Pannkakor med fetaoströra vid lekplatsen och en sallad i solen på ett torg. Extra skönt att slippa städa matplatsen i köket efteråt.
 
 
VAD LÄSER DU JUST NU?
Där livet är fullkomligt av Silvia Avallone. Gillade Stål väldigt mycket, och det är samma känsla och liknande plats i denna bok. Lutar redan åt att jag vill ge den en stark fyra eller till och med en femma i betyg.
 
 
VAD INSPIRERAS DU AV?
Just nu inredning med bra förvaring, och barnrumsinredning för tvillingar. Vill verkligen få till att var sak har sin plats, och göra det fint och praktiskt för barnen. 
 
 
VAD HÄNDER I HELGEN?
Ska hälsa på min syster och hennes lilla knyte som är 1,5 månad gammal nu. Ha städdag i vår brf. Ta en springtur.
 
 
Med inspiration från Egoinas inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0