Vecka 35. Fixarveckan

2024-08-26 08:00:00
Veckorapport
 
 
Week 35. A week of fixing stuff
 
 
I helgen bakade vi tunnbröd. Tvillingarna åt deg och sedan nybakad bröd med smör som smälte. Vi åt stenungsbakad pizza till middag med valfria toppings. Tycker att jag fortfarande luktar rökos fastän jag duschat och bytt kläder. Har kanske en förkylning på gång. I skrivande stund vet jag inte om något kommer bryta ut eller lägga sig. Vi hade en tuff vecka förra veckan då en av tvillingarna väckte oss på natten, och den andra höll oss vakna under dagen. Hoppas hoppas att det som föranledde nattgråt har lagt sig denna vecka. 
 
 
Denna vecka vill jag ta tag i saker här hemma. Barnens kläder ska namnas inför förskolan. Vi behöver röja upp i kontoret så att det går att jobba hemifrån därinne; för tillfället är Antons tidigare arbetsplats belamrad med högar av barnböcker som behöver lagas och det står kassar och lådor på golvet. Allt som inte riktigt har någon plats, eller som barnen inte får pilla med, har hamnat där i väntan på att få en ny plats.
 
 
Och så är det begravning i veckoslutet. Känns fortfarande orealistiskt att den ska äga rum. 
 
 
Ha en fin vecka, hörrni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0