Vecka 4. Ett år som gift

2024-01-22 08:00:00
Veckorapport
 
 
Week 4. Married for one year
 
 
Jag såg fram emot så mycket förra veckan. Gå till frisören, ha vänner på besök, barnkalas. Vi blev sjuka och fick ställa in allt. Det enda vi inte ställde in var "firande" av vår ettåriga bröllopsdag igår. Ett år som gifta. Vi firade kort och gott med barnpassning några timmar mitt på dagen (kommer väl ett inlägg om det så småningom, här är för ett år sedan). Glömmer ofta av att jag är gift. Blir påmind när jag fyller i enkäter och det frågas efter min civilstatus. Ja just det ja. Hursom känns det fortfarande bra - tycker vi blir bättre för varje dag som går. Vi klarade ett år till ihop. Med tvillingar i bäbisålder. Hurra för oss.   
 
 
Den här veckan ska det bli varmare igen. Med det menat några få plusgrader. Är glad att vi tog tillfället i akt och provade babypulkorna en kortis efter en lunchpromenad - det var succé även om de små händerna blev väldigt kalla. Jag har en ny tid hos frisören, och till helgen ska födelsedagar firas. Återigen kul saker att se fram emot och jag hoppas vi håller oss friska ett tag framöver. Ha en fin januarivecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0