Vecka 40. Förkylning och ny vardag

2024-10-01 08:00:00
Veckorapport
 
 
Week 40. A cold and a new every day life
 
 
Och så åkte även jag och Anton på att bli sjuka. Väldigt mycket halsont denna gång, och som nu övergått i hosta för min del. Barnen har varit friska och glada och behövt aktivering ändå. I helgen gick vi runt i skogen och pekade ut stubbar och svampar (tyvärr inga ätbara) och gick över broar (som Bockarna Bruse). Resten av familjen åkte på 2-årskalas men jag stannade hemma och vilade. 
 
 
Den här veckan ska ju Anton tillbaka till jobbet. På fredag blir första gången jag ska vara med dem själv en hel dag. Blir att lösa saker och situationer på nya sätt. Varit så van vid att någon kan städa av köket medan den andra passar barnen, men nu kommer jag få lösa det själv. Tänker att vi tar det som det kommer. Kanske göra någon liten låda med spännande grejer som tvillingarna bara får titta i när jag städar undan. Hoppas på att förkylningen helt har försvunnit tills dess. Ha en fin oktobervecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0