De kom !

2008-12-06 15:36:32
Konsumtion

Denna gånga var Nelly lite fortare med att skicka hem kläderna. Och paret skor med, funderar på att lägga upp en egen tagen bild, fast de blev inget bra, så ja struntar i det.

Så glad, när allt passade, t.o.m. skostorleken, som jag var lite orolig över innan de kom. Men de passade som foten i skon, haha.

Nu läääängtar jag tills något bra tillfälle då ja kan få använda klänningen med volanger, skit nöjd med den med.

Som jag var rädd för , så blev mami sådär lagom glad på mig, men ja tänker inte skicka tillbaka de ! Nej, aldrig !


Skorna, och jag vet vad min kompis Elsa tycker om de ;) haha

Kommentarer
Postat av: Elsa

znygga!

2008-12-13 @ 12:39:19

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0