Presenter

2014-09-26 19:23:00
Kalas och festligheter Konsumtion
Jag hade ju kalas förra lördagen för att fira att jag och Katta fyllt år och att jag ganska så nyligen flyttat hemifrån. Det var ju himla fint. Extra fint att nästan alla gäster kom och att de hade så himla fina presenter med sig! Blev så ypperligt glad över alltihop!
Av Wille (och Anton) fick jag "Betty Räv"-tavlan. Alltså, wow. <3 Har länge önskat mig den. Och kortet (som Wille själv ritat) innehåller en text med löfte om att jag ska bli bjuden på valfri kulturell föreställning. Vi kikade lite på det häromdagen och det lutar åt teater.
Utöver det fick jag (ekologisk <3) choklad, förkläde, måttsats, tändstickor, shotglas ("unbreakable"), te, (ekologiska <3) riskakor och ett tre-i-rad-shot-spel. Och en fin rebus som kort av undulaterna. Wow och tack! <3
Fick också tre vinflaskor. Älskar så ettiketterna som mina undulater gjort. <3
 Och fick en katt med hatt och fluga. Så mycket av det jag gillar i en och samma sak!
Vänner kan vara bland det bästa som finns. Som vill komma och dansa, dansa, dansa och festa och som ger så mycket fint. Tack, tack, tack. Och wow, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0