Från Italien, via Innsbruck, till Göteborg

2015-08-10 08:57:54
Resor - Italien
Dags för sista inlägget om vår Italienresa! Tidigare inlägg finns att läsa här.
Vi passade på att handla mat att ha som färdkost innan vi påbörjade resan genom Europa. Hej, hej Bagge från en upphöjd parkeringsplats med finfin utsikt.
Och jag passade på att få en sista gruppbild innan vi lämnade av Bagge vid någon bensinmack och reste vidare utan henne.  : /
Framåt kvällen hade vi tagit oss till Innsbruck som var en helt otroligt vacker, österrikisk stad med alperna runtomkring.
Vi blev bjudna på restaurang av Gürras föräldrar som var där på semester. Det var himla fint och snällt.
 Efter maten gick vi runt lite i staden och beundrade. Åh, kolla de här husen! Här skulle jag också kunna tänka mig att bo.
Men sedan blev det dags att säga hej då och åka vidare, och lite mer än ett dygn senare var vi hemma i Göteborg som hälsade oss välkomna med lite lokala regnskurar och svalare temperaturer än vi hunnit bli vana vid. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0