Tisdag 4 augusti

2015-08-08 09:32:37
Ett foto i timmen
08 Vaknade och åt havregrynsgröt med russin + vindruvor, ett kokt ägg och blåbärssoppa till frukost. Samt hade tidning att läsa.
09 Gjorde mig iordning och väntade på att mamma och Eme skulle bli färdiga.
10 Var på marknaden på Stenungsunds torg. Hängde lite vid vattnet och ett tag efter att den här bilden tagits fick jag gå in på en toalett och byta om till shorts.
11 Satte oss vid kajkanten och åt glass.
12 Var kvar på marknaden. Jag köpte en picknickfilt (vilket vi kom på i måndags att vi hade behövt) och en ekologisk vitlök.
13Emelie åkte och jobbade och jag och mamma åkte och handlade mat. Jag tog för örvigt på mig ett par nyköpta solgslasögon jag fyndade på en realisation.
14Åkte hem längs med havet.
15 till 16 Löste korsord och vilade (sov) en stund.
17 Hade sönder en solstol. Den brakade bara ihop under mig efter att jag suttit i den en stund, kände dock att det var på gång när jag först satte mig i den.
18 Pluggade.
19 Käkade pasta med kallrökt lax och pepparrotssallad till middag. Och pluggade lite till.
20 till 21 Såg ett avsnitt av Mad men (har inte riktigt fastnat för den serien och gjorde det inte nu heller) och sista avsnittet av Krunegård och Jinder på turné.
22 till sovdags Lyssnade på podcast och löste lite korsord omvartannat. Hédi Frieds sommarprat kan ha varit det viktigaste och bland de bästa hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0