Vecka Tjugo

2018-05-15 07:27:00
Veckorapport
 
Week Twenty
 
 
 
Känns som att vädret har skämt bort oss i en vecka nu. Över tjugo grader varje dag. Träden är gröna och fluffiga. Det är som att en kan glömma bort hur det var för bara någon månad sedan (kallt och lövfria träd). Igår satt jag vi ute till klockan 22 i shorts och linne och frös precis lagom mycket. Men under dagarna är jag mest inomhus och gör de sista experimenten och skriver på min rapport. Om mindre än en månad tar jag civilingenjörsexamen. Har så himla svårt att inse det bara. Galet. Annat jag gör under dagarna är att lyssna på Best friend och Batshit på repeat. Har fortfaranade inte lessnat alltså. Samt verkar under helgen ha sett till att några kompisar har dille på dem också. Hehhe. Nåväl, hoppas ni får en fin majvecka!
 
---
 
Feels like the weather has been spoiling us since a week now. Above twenty degrees every day. The trees are green and fluffy. It's like you can forget how it was just a month ago (cold and leave free trees). Yesterday, we sat outdoors until 10 pm, only wearing shorts and a tank top. But during the days I'm mostly indoors to perform the last experiments and writing on my report. It's less than a month left until I graduate engineering school. Having a hard time realising this. Crazy. Other things I do during the day are to listen to Best friend and Batshit on repeat. I still have not get tired of it. And seems like I managed to make my friends get a hang up on them as well, hehe. Oh well, have a nice week!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Oj, en månad var ju inte alls mycket!

2018-05-15 @ 12:10:17
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0